Hajduk lansirao novi marketinški proizvod, klupske japanke kao lijek za praznu blagajnu

Srijeda, 02. travnja 2014. 15:45 Napisao/la  SC

Japanke će se prodavati po cijeni od 159 kuna za muškarce, 149 za žene te 139 kuna za djecu, a klubu će pripasti dvadeset posto od svakog prodanog para japanki.

U bijelom salonu predstavljen je novi marketinški projekt kluba s Poljuda - 'Hajdukove japanke'. U suradnji s brazilskom tvrtkom Amazonas, jednom od najvećih proizvođača ove vrste obuće te  jednim od glavnih sponzora skorašnjeg Svjetskog prvenstva u Brazilu navijači Bijelih ali i svi ostali moći će kupiti Hajdukove japanke koje će se proizvoditi u nekoliko modela. Promociji su bili nazočni voditelj odjela za marketing Hajduka Aljoša Bašić te vlasnici tvrtke Materia Prima Marcelo Koči i Andrea de Mauri čiji je suprug Hrvat i već trinaest godina živi u Rijeci. Uz njih, nazočan je bio i savjetnik veleposlanika Brazila u Hrvatskoj David Silveira de Gotta. 

- Ovo je međunarodni projekt na kojem smo radili punih devet mjeseci. Vjerujem da će navijači Hajduka ali i svi ostali prepoznati novi klupski proizvod kojeg smo odradili sa uglednom brazilskom tvrtkom Amazonas koja je jedan od glavnih sponzora svjetskog prvenstva u Brazilu. Očekujem da ćemo prodati negdje između pedeset i sedmadeset tisuća Hajdukovih japanki, što bi klubu donijelo prihod od oko 1,5 milijuna kuna.

Japanke će se prodavati po cijeni od 159 kuna za muškarce, 149 za žene te 139 kuna za djecu, a klubu će pripasti dvadeset posto od svakog prodanog para japanki. U suradnji sa poslovnim partnerom, tvrtkom Materia Prima koja će biti glavni distributer japanki , svaki kupac nekog od ponuđenih pari japanki iz bogatog asortimana ulazi u nagradnu igru za odlazak na Mundijal u Brazil posredstvom sponzora, tvrtke Materia Prima kazao je Bašić.

U ime vlasnika tvrtke Materia Prima novinarima se na nešto slabijem hrvatskom jeziku obratila brazilska Riječanka Andrea de Mauri koja je otkrila da je veliki navijač bijelih s Poljuda:

- Hajduk je najveći klub u Hrvatskoj i drago mi je da ćemo surađivati s takvim klubom. Moram priznati da me dirnula u srce emocija vašeg trenera Tudora kad sam vidjela kako plače. Shvatila sam što je to Hajduk i znala sam da smo na pravom putu. Hajduk je poput Flamenga u Brazilu, kaže de Mauri.

Promotori Hajdukovih japanki bili su kapetan Mario Maloča, Filip Bradarić i Jean Kouassi.

Koristimo kolačiće
Na našoj web stranici koristimo kolačiće. Neki od njih su neophodni za rad stranice, dok nam drugi pomažu poboljšati ovu stranicu i korisničko iskustvo (kolačići za praćenje). Možete sami odlučiti želite li dopustiti kolačiće ili ne. Imajte na umu da ako ih odbijete, možda nećete moći koristiti sve funkcije stranice.