Nagrada Grada Skradina: Sebastien Petit opravdao ulogu favorita

Ponedjeljak, 07. lipnja 2021. 13:53 Napisao/la  Miroslav Krpan
Sebastien Petit
Sebastien Petit Foto: Miroslav Krpan

Francuski automobilist Sebastien Petit vožnjama u prototipu „Nova NP01-2“ opravdao je ulogu favorita jubilarne 15. Nagrade Grada Skradina 2021, sada već tradicionalne međunarodne automobilističke utrke održane na stazi uz Krku.

Sudjelovalo je 161 vozač iz deset europskih zemalja, a među njima bile su i četiri vozačice. Vrhunsku su organizaciju cjelokupne manifestacije polučili sportski djelatnici šibenskog Autokluba Mihovil, u suradnji s brojnim klubovima i tehničkim službama, a velikom podrškom domicilnog domaćina Grada Skradina.

Petit je do ukupne pobjede stigao praktično tek u samoj završnici druge i odlučujuće vožnje izvrsno pripremljenom. 3.387 metara dugom stazom, kada je odvezao i najbolje vrijeme dana 1:24,211 minuta uz prosjek 141,074 km/sat. 

Time je nadoknadio zaostatak kojim je najboljim vremenom prve vožnje dozvolio slovenskom internacionalcu Patriku Zajelšniku u prototipu

„Norma MF20FC V8“ da mu bude istinski i očekivani najveći konkurent i rival za pobjedu.

Presudile su nijanse i u konačnici Petit je slavio ukupnom pobjedom uz prednost od 751 tisućinku sekunde.

Treće je mjesto pripalo ujedno najuspješnijem vozaču s hrvatskom licencom, Mađaru Laszlu Szasu (AK Dubrovnik Racing) koji je tako formulom „Reynard F 3000 Zytec“ pobjedio i u Kategoriji II hrvatskog nacionalnog prvenstva.

Nestrpljivo se očekivao novi dvoboj dvojice najboljih domaćih vozača Kategorije I Domagoja Perekovića (AMK Zanatlija Zagreb) i Deana Dimitrijevića (AKK Velika Gorica).

Pereković se u svom robusnom „Mitsubishi Lanceru Evo IX“ ovog puta pokazao spremnijim, a sve je potvrdio i novim rekordom staze za Kategoriju I vozeći u prvoj vožnji 1:37,201 (prosjek 122,220 km/sat), što je gotovo tri sekunde brže od prošlogodišnjeg kojeg je postavio Dimitrijević. On se ove godine u Skradinu morao zadovoljiti drugim mjestom, dok je u međunarodnoj konkurenciji treći bio Milan Bubnič u legendarnoj Lancia Delta HF Integrale.

Krajnje zanimljivi bili su raspleti u poretku preostalih grupa.

Tako je pobjedu u međunarodnom dijelu grupe N odnio Crnogorac Vasilije Jakšić (Mitsubishi Lancer Evo IX), dok je gupa A drugu godinu za redom na ovoj stazi pripala talentiranom i sve uspješnijem 18-godišnjem Riječaninu Matiji Jurišiću koji se još jednom potvrdio vrhunskim vožnjama u svojoj Škoda Fabia S2000.

U hrvatskom prvenstvu postolje grupe E1 uz Perekovića i Dimitrijevića trećim je najboljim rezultatom ostvario Splićanin Ante Alduk (VW Golf R32T) iz AK Fly with Kolman.

U grupi N postolje su osvojila trojica vozača Autokluba Dubrovnik Racing, pbjedom je slavio Stijepo Manenica, drugi Nikola Radnjić i treći Đivo Franić. U grupi A uz Matiju Jurišića (AK Župa Dubrovačka) do postolja su stigli Ivan Pulić (AK Dubrovnik Racing) i Ivan Batalić (AK Solin).

Ekipno su slavili Dubrovčani ispred AK Župa Dubrovačka i zagrebačkog „Fly with Kolman“.

U hrvatskom prvenstvu povijesnih automobila nova pobjeda Igora Vičevića (AK Rijeka“ ispred članova AK Opatija Dorijana Kljuna i Dina Ćućića.

Utrka je uz hrvatsko prvenstvo bodovana i za slovensko (najbolji Vladimir Stankovič u formuli Lola B09) i bosansko-hercegovačko (najbolji Salih Ljubijankić, Honda Civic).

Rezultati – ukupno 1. Petit (Francuska, Nova NP01-2) 2:51,057 minuta (zbirno vrijeme 2 vožnje), 2. P. Zajelšnik (Slovenija, Norma MF20FC V8) +0,751 sekunda, 3. Szasz (AK Dubrovnik Racing, Reynard F 3000 Zytec) +16,623, 4. Gradischnig (Austrija, Norma M20PC), 5. Stankovič, 6. Pereković, 7. Dimitrijević, 8. Bubnič, 9. Berto (Italija, Tatus FA010 Abarth), 10. A. Zajelšnik (Slovenija, Norma MF20FC V8).

Koristimo kolačiće
Na našoj web stranici koristimo kolačiće. Neki od njih su neophodni za rad stranice, dok nam drugi pomažu poboljšati ovu stranicu i korisničko iskustvo (kolačići za praćenje). Možete sami odlučiti želite li dopustiti kolačiće ili ne. Imajte na umu da ako ih odbijete, možda nećete moći koristiti sve funkcije stranice.