HNK Rijeka prijatelj gradova i općina PGŽ, Omišlj i Lokve počinju promociju

Petak, 16. rujna 2016. 16:00 Napisao/la  SC

 Mogućnosti je mnogo, naša želja je da taj dan gledatelji mirisom, zvukom i okusom osjete ljepotu određenog grada ili općine, naglasio je Boras Mandić


Suradnjom gradova i općina u Primorsko-goranskoj županiji i nogometnog kluba NK Rijeka započet je inovativan projekt. Cilj projekta je promocija svih 36 jedinica lokalne samouprave u županiji uz promociju kluba kao brenda grada Rijeke i Primorsko-goranske županije.

Javnosti su u prostorijama nogometnog stadiona Rujevica, projekt predstavili zamjenik župana Primorsko-goranske županije Marko Boras Mandić, ujedno i inicijator projekta te generalni direktor NK Rijeke Vlado Čohar.

- Danas projekt HNK Rijeka predstavlja puno više od nogometa, projekt pridonosi razvoju grada i županije. Uz sportsku komponentu ima i gospodarsku, turističku pa i kulturološku. Upravo na toj činjenici izrasla je ideja o inicijativi čiji je cilj puna sinergija kluba u svih 36 jedinica lokalne samouprave širom županije, uvodno je objasnio zamjenik Boras Mandić.

Prva HNL ima 36 kola, a Primorsko-goranska županija 36 gradova i općina. Upravo tu leži polazišna točka koja je dovela do ideje približavanja kluba svim stanovnicima širom županije predstavljanjem autohtonih proizvoda, tradicijskih vrijednosti te ljepota gradova i općina u županiji tijekom odigravanje nogometnih utakmica.

- Iako je ovaj projekt u nas inovativan, ovakvi projekti poznati su u Europi, gdje su nogometni klubovi promotori regija. Spomenut ću samo Barcelonu i Kataloniju, Athteltic i Bilbao, kod nas Osijek i Slavonija... Gradovima i općinama u županiji HNK Rijeka će omogućiti "izlog u prvom redu" gdje će biti u prilici predstaviti muzej Apoksiomen, goranske spilje ili skijališta, Rapsku fjeru, Centar Beli s Cresa, Platak, gastro manifestacije, tradicijske zanate, pomorsku baštinu, proizvode lokalnih OPG-ova, i tako redom sve ljepote i posebnosti naših gradova i općina. Mogućnosti je mnogo. Naša želja je da taj dan gledatelji mirisom, zvukom i okusom osjete ljepotu određenog grada ili općine, naglasio je Boras Mandić.

-  Na platou će imati mogućnost kroz brošure i letke promovirate aktivnosti u svojoj lokalnoj jedinici. Na utakmicama će s igračima izlaziti djeca iz lokalnih samouprava. Projekt kreće s idejama koje su bile sprovedive u ovom trenutku, a sa svakom sljedećom utakmicom realzirat će se nove ideje, ustvrdio je Vlado Čohar, generalni direktor HNK Rijeka, kaže direktor kluba Vlade Čohara koji se zahvalio inicijatoru projekta.

Standings provided by Sofascore
Koristimo kolačiće
Na našoj web stranici koristimo kolačiće. Neki od njih su neophodni za rad stranice, dok nam drugi pomažu poboljšati ovu stranicu i korisničko iskustvo (kolačići za praćenje). Možete sami odlučiti želite li dopustiti kolačiće ili ne. Imajte na umu da ako ih odbijete, možda nećete moći koristiti sve funkcije stranice.