SP prikoličara: Tim Reeves - Gregory Cluze pobijedili u kraćoj Sprint Race utrci

Subota, 20. lipnja 2015. 21:50 Napisao/la  Miroslav Krpan

Mislav Perkušić pobjednik klase 125 SP, Marko Višak treći u SuperStock 1000

Britansko-francuski par Tim Reeves-Gregory Cluze na motociklu „LCR Kawasaki“ očekivano su pobijedili u kraćoj „Sprint Race“ utrci drugog dana „Kvarner region FIM Sidecar World Championship 2015.“, međunarodne motociklističke utrke što se ovog vikenda održava na Automotodromu Grobnik. Treća je to utrka sezone Prvenstva svijeta motocikala s prikolicom u sklopu koje se vozi i 66. utrka Prvenstva Alpe Jadran, te Prvenstva Republike hrvatske u organizaciji Automotodroma Grobnik d.o.o. i Moto kluba Kvarner. U kompletnom programu sudjeluje 133 vozača iz 17 zemalja.

Tim Reeves na svim je treninzima pokazao da grobničku stazu dobro poznaje i uz najbolja vremena u utrku je ušao s prve startne pozicije. Već je u prvom krugu stekao prednost od desetak sekundi koju mu nije bilo teško zadržati usprkos popuštanju u posljednjem krugu. Iza njegovih leđa vodila se žestoka borba za preostale dvije pozicije pobjedničkog postolja. U konačnici su odlučili milimetri, svega 106 tisućinki sekunde u korist finskog muško-ženskog tandema Pekka Päivarintä-Kirsi Kainulainen (LCR BMW) čiji je zaostatak za pobjednicima u ciljnoj liniji bio 6,884 sekundi.

Na trećoj stepenici postolja našli su se Nizozemci Bennie Streuer-Geert Koerts (LCR Suzuki) koji su se vješto oduprli stalnim napadima austrijskog tima Gürck-Wechselberger (LCR BMW) čiji izgledi za postolje nisu bili bezazleni. Slovenci Remše sa kopilotom Ramsayom i Špendal sa Lelubezom morali su se zadovoljiti šestom, odnosno sedmom pozicijom i zaostatkom od 43,034, odnosno 49,450 sekundi za pobjednicima.

Sredinom dana sunčano vrijeme najavljivalo je „suhi“ program, prikoličari su izbjegli kišu, ali zato jače klase na dva kotača Alpe-Jadran prvenstva nisu. Uoči utrke prikoličara svoj su program odradili klase 125 ccm i EC STK 250. Nakon 12 krugova i 50 km vožnje još jedna superiorna pobjeda Talijana Gabriele Gnanija na istoimenom motociklu klase Moto3 (125 GP).

Razlog za zadovoljstvo imao je hrvatski motociklist Mislav Perkušić član Moto kluba Križevci, koji je za sitnih 13 tisućinki boljim vremenom ostvario pobjedu klase 125 Sport Production vozeći Apriliu ispred „Cagive“ kojom je upravljao drugoplasirani Talijan Danilo Digiorgio.

Crni oblaci, a neposredno potom i jednosatna kiša omeli su program zajedničke utrke klasa 600 SuperStock i SuperSport. Iako su startali po suhom, utrku nisu u punom programu priveli kraju. Četiri kruga prije kraja prekinuta je zbog promjene uvjeta, ali dovoljno za priznavanje rezultata i pobjede Mađara Alena Gyorfija (Yamaha) u SuperStocku ispred hrvatskog asa Zadranina Marina Ivanova (Kawasaki) i Talijana Luce Tommasinija koji također nastupa sa hrvatskom licencom.

U 600 SuperSportu pobijedio je Čeh Igor Kalab (Triumph) ispred Slovenca Boštjana Pintara (Yamaha). Još jedan mladi hrvatski as našao se na pobjedničkom postolju. Marko Višek (Križevci) svoju je Yamahu u „kišnoj“ utrci dovezao do treće pozicije klase SuperStock 1000 iza Čeha Vaclava Rumlena i Švicarca Stefana Del Fante.


Pet godina stari rekord (1:28,867 minuta) svojom je vožnjom na jutarnjem suhom treningu nadmašio njegov vlasnik Slovenac Marko Jerman vozeći 1:27,676 minta brzinom većom od 171,1 km. Time je za utrku klase Superbike u konkurenciji čak 31 vozača najavio popodnevno obaranje rekorda. Sve je pokvarilo vrijeme. Pred start utrke kiša je stala, ali tabla „Wet race“ pokazana je vozačima. Staza se sušila, na dijelovima je već sunce učinilo svoje, a odabir guma bio je presudan.

Jerman je slabije startao, iz boxa je u utrku krenuo još jedan Slovenac, iskusni veteran Berto Camlek, obojica na Yamahama. No, poveo je Austrijanac Roland Resch (BMW), samo do četvrtog kruga kada Camlek preuzima vodstvo. Iz pozadine sa šestog mjesta probija se mladi Jerman, četiri kruga prije kraja otima primat Camleku skida po krugu sekundu. Pobjeđuje sa 7,695 sekundi prednosti ispred Camleka i čak 22,347 Rescha, ali bez rekorda, tek s najboljim vremenom utrke i dana 1:31,743 minute (163,553 km/sat).

Nedjeljni program počinje slobodnim treningom u 9 sati, od 10,45 slijedi kvalifikacijski za popodnevne utrke AAC.

U 12,45 sati starta Gold race Grand Prix Sidecar, a slijede potom utrke 125 ccm u 14,55, 600 ccm u 15,50, 1000 ccm u 16,45 sati.

Program će potrajati do 18,40 sa još dvije oldtimer i classic utrke Alpe Jadran.

Koristimo kolačiće
Na našoj web stranici koristimo kolačiće. Neki od njih su neophodni za rad stranice, dok nam drugi pomažu poboljšati ovu stranicu i korisničko iskustvo (kolačići za praćenje). Možete sami odlučiti želite li dopustiti kolačiće ili ne. Imajte na umu da ako ih odbijete, možda nećete moći koristiti sve funkcije stranice.