Otvorena nova sezona na Grobniku, Twingo endurance okupio 40 vozačica i vozača

Srijeda, 23. veljače 2022. 15:42 Napisao/la  Miroslav Krpan
Otvorena nova sezona na Grobniku, Twingo endurance okupio 40 vozačica i vozača
Foto: Miroslav Krpan

Prohladan dan, uz zubato zimsko sunce, bio je idealan za prvo ovogodišnje organizirano okupljanje automobilista na Automotodromu Grobnik.

Zahvaljujući neumornoj skupini oktanskih zanesenjaka slovenskog Lema Racinga, u dvodnevnom programu, pored slobodnih vožnji održan je „Twingo Cup winter endurance 2022“, utrka izdržljivosti u trajanju četiri sata.

Sudjelovalo je 15 timova u čijim su sastavima bile vozačice i vozači Slovenije, Hrvatske, Mađarske, Srbije, Austrije i Italije.

Prvi je dan treninga i kvalifikacijskih vožnji protekao uz kišno vrijeme i mokru stazu, da bi već sutradan sve bilo drugačije.

Suh dan, hladan, ali okupan suncem, novi uvjeti na stazi.

Među 15 timova našla su se i dva hrvatska.

Iako najavljeni, u timu Jaškapacka, trebale su biti dvije hrvatske automobilističke legende Niko Pulić i Tihomir Filipović.

Treća je članica tima bila mlada i perspektivna, na krugu sve rezultatski stabilnija Pazinjanka Stefani Mogorović.

Pulić je na kraju bio uz automobil, u ulozi voditelja tima i mentora, dok je Filipović zbog nenadane ozljede, samo dan ranije u Zagrebu, na jednom oktanskom događanju, morao otkazati svoj dolazak na Grobnik.

Uz mladu Stefani, za volanom malog Twingića pojavili su se Siniša Baksa i Davor Sertić.

Ipak, vrijedi se vratiti na treninge tijekom kojih su najbolje vrijeme kruga, pomalo iznenađujuće, ostvarili članovi domaćeg „MA Sport Teama“ u čijem su se sastavu našli Ivan Dušević i Paolo Dessardo.

Najbrži krug 2:07,232 minuta, vrijedan liderske startne pozicije za utrku, za 25 tisućinki sekunde boljim vremenom  od slovenskog tima Šeme-Alokes, Matuljci su iskoristili za dobar start, kasnije tijekom utrke održavali tempo, da bi u konačnici nastup zaključili petim mjestom, ali u posljednjim minutama i znatno oštećenim automobilom.

Ipak, stigli i prošli ciljem, kao jedni od pet posada unutar nepune minute viška od pobjednika.

Na postolju „generalke“ našla su se tri slovenska tima,pobjedu je slavio  Team Preša Cerklje (Preša, Cerar) koji su u vremenu 4:00:11,395 sati odvezli 98 krugova grobničkom stazom (408,54 km). S 18,487 sekundi slabijim vremenom drugo je mjesto osvojio Team Šeme-Alokes u sastavu Ivanuša, Šeme-Plevel, dok je „JGG Team“ u tandemu Štuflek-Bovha za treće mjesto zaostao 37,298 sekundi iza pobjednika.

Naš Jaškapack team osvojio je osmu poziciju ukupnog poretka.

- Lijepo iskustvo. Velika je razlika u vožnji ovog automobila spram meni do sada znanog Clia. U ova dva dana uvjeti su nam bili dijametralno suprotni, od kiše i mokre staze, do prohladnog i suhog dana. Prvi smo puta nastupali nas troje u ovom sastavu, a vrijedno pažnje je svakako mentorstvo iskusnog i trofejnog Nike Pulića. Zahvalna sam što sam i ovo probala – po završetku natjecanja kazala je Stefani Mogorović.

Svi sudionici bili su podijeljeni u tri skupine, pa je vrijedno spomena pobjednički tron „Ma Sport teama“ u konkurenciji AM (amateri).

Najbrži krug u utrci, vremenom 1:59,476 minuta i prosjekom 125,588 km/sat, u 53.krugu  ostvario je mađarsko-slovenski Team MHM, ostvarivši na kraju deseto mjesto ukupnog poretka.

Automotodrom Grobnik probudio se tako iz zimskog, natjecateljskog sna. No, pogled uokolo, po stazi i objektima, daje naslutiti da se proteklih mjeseci puno radilo i radi, kako na novim zaštitnim ogradama, tako i uređenju vanjskog i unutarnjeg prostora iznad velikih boxova u svrhu što bolje i kvalitetnije usluge mnogobrojnim korisnicima i organizatorima manifestacija što slijede.

Koristimo kolačiće
Na našoj web stranici koristimo kolačiće. Neki od njih su neophodni za rad stranice, dok nam drugi pomažu poboljšati ovu stranicu i korisničko iskustvo (kolačići za praćenje). Možete sami odlučiti želite li dopustiti kolačiće ili ne. Imajte na umu da ako ih odbijete, možda nećete moći koristiti sve funkcije stranice.