Buzetski dani 2015: Rekordan broj sudionika u službenoj konkurenciji

Subota, 19. rujna 2015. 19:10 Napisao/la  Miroslav Krpan

Treninzi su naznačili veliki dvoboj za pobjedu u Kategoriji I turističkih automobila Prvenstva Republike Hrvatske, treninge je „dobio“ Riječanin Siniša Krainc (AK Rijeka)

Međunarodna brdska autoutrka 34. Buzetski dani 2015,  posljednje ovosezonsko bodovno natjecanje FIA Prvenstva europe na brdskim stazama, okupila je do sada u tri desetljeća rekordan broj sudionika. U službenoj konkurenciji devet sustavnih prvenstava i kopova sudjeluje 198 vozača iz 15 zemalja, a njima su se priključili i promo vozači – njih 56 iz pet zemalja.

Nakon večernje promocije „Parade vozača“ kroz centar Buzeta, subotnji dan protekao je u dva treninga po idealnom vremenu i izvrsno pripremljenoj stazi od Mosta do Peničići dugoj 5.001 metar. Najbolje vrijeme službenih treninga očekivano je ostvario trenutno drugoplasirani vozač ovogodišnjeg europskog prvenstva i pobjednik Buzeta 2013.godine Čeh Miloš Beneš u prototipu „Osella FA 30“.

U drugom je treningu vozio 2:16,565 minuta prosjekom 131,831 km/sat i time za sekundu i 59 tisućinki bio brži od slovenskog asa Patrika Zajelšnika (Norma M20 F V8) jednog od sinova svojevremenog rekordera „kraće“ buzetske staze 80-tih prošlog stoljeća Josefa Zajelšnika. Treće je vrijeme polučio David Hauser iz Luxemburga sa prototipom „Wolf Gbo8F1“ s nepune dvije sekunde slabijim vremenom od Bebeša.

Višestruki europski prvak Simone Faggioli uoči Buzeta osigurao je i ovogodišnji naslov najboljeg na Starom kontinentu, pa tako otvorio mogućnost „ležernije“ pobjede favoritu Benešu kojem će teško poći za rukom popraviti apsolutni Faggiolijev proše godine ostvareni rekord staze u vremenu 2:11,661 minut.

Od hrvatskih vozača najbolje vrijeme sa samo prvim treningom polučio je u Prototipu Alfa Mađar Laszlo Szasz koji brani boje Autokluba Dubrovnik racing. Njegovo šesto vrijeme treninga garantira i dobar rezultat na nedjeljnoj utrci.

Treninzi su tek naznačili veliki dvoboj za pobjedu u Kategoriji I turističkih automobila Prvenstva Republike Hrvatske. Treninge je „dobio“ Riječanin Siniša Krainc (AK Rijeka) u Ford Escortu RS Cosworthu vozeći drugu vožnju 2:41,264 minuta (23.vrijeme ukupno) što je bilo tri sekunde brže od najvećeg rivala Mađara Istvana Kavecza u BMW E90 koji vozi za AK Dubrovnik racing.

 Njima dvojici za osvajanje naslova prvaka predstoje još Buzet i Dubrovnik, a trenutno su u neto bodovima izjednačeni. Samo nepunu sekundu slabiji od Krainca bio je Zagrepčanin Domagoj Pereković (Mitsubishi Lancer Evo IX). Najbolje vrijeme grupe N ostvario je Tomislav Muhvić (AKK Petar Klepac Gerovo) hrvatski prvak Europe iz 2013.godine, dvije sekunde brži i od Makedonca Igora Stefanovskog koji je već siguran europski prvak Kategorije I drugu godinu za redom. U elitni razred hrvatskih vozača na treninzima se uvrstio i Mario Jurišić (AK RI autosport) sa trofejnom Opel Vectrom STW petim vremenom hrvatske konkurencije.

Zanimljivost treninga je i podatak da su svega dva vozača Zagrepčanin Dimitrijević i Slovenac Brešer ostali bez ostvarenog vremena, a svega nekoliko odustajanja u nekoj od vožnji bila su lakša oštećenja kotača ili tehnički kvarovi.

Nedjeljni program u do sada vrhunskoj organizaciji Autokluba Buzet počinje prvom bodovnom vožnjom u 9 sati, nastavlja se drugom u 13,30 sati, dok se proglašenje najuspješnijih predviđa u 18 sati na igralištu na Mostu neposredno pored starta.

Rezultati – ukupno: 1.Beneš (Češka, Osella FA 30) 2:16,565 minuta (vrijeme bolje vožnje), 2.P.Zajelšnik (Slovenija, Norma M 20 F V8) +1,059 sekundi, 3.Hauser (Luxemburg, Wolf GB o8F1) +1,896, 4.F.Bormolini +3,436, 5.Napione (oba Italija, oba Reynard K02) +7,683, 6.Szasz (Hrvatska,Prototipo Alfa) +14,443, 7. Stollnberger (Dallara Formel 3) +15,112, 8. Schagerl (oba Austrija,VW Golf Rallye TFSI-R) +15,383, 9.Ala (Italija, Sighinolfi BMW) +15,648, 10.Gabat (Austrija, Ford Escort Cosworth) +16,398,...16.Balatinz (Hrvatska (F Colloni) +21,659,...23.Krainc (Hrvatska, Ford Escort RS Cosworth) +24,699, 24.Pereković (Hrvatska,Mitsubishi Lancer Evo IX) +25,572, ... 29.Kavecz (Hrvatska, BMW E90) +27,716, 30. Muhvić (Hrvatska, Mitsubishi Lancer Evo IX) +27,985,...35.Jurišić (Hrvatska, Opel Vectra STW) +30,884.

Koristimo kolačiće
Na našoj web stranici koristimo kolačiće. Neki od njih su neophodni za rad stranice, dok nam drugi pomažu poboljšati ovu stranicu i korisničko iskustvo (kolačići za praćenje). Možete sami odlučiti želite li dopustiti kolačiće ili ne. Imajte na umu da ako ih odbijete, možda nećete moći koristiti sve funkcije stranice.