13. Rally Poreč 2012.: Šebalj i Klinc lišeni rezultatskog imperativa, Mitsubishi će zamijeniti Fordom

Petak, 09. studenog 2012. 15:25 Napisao/la  Miroslav Krpan

Na listi prijava zastupljena je čak 21 svjetska marka automobila. Boduju se tri konkurencije – Međunarodno regionalno prvenstvo Hrvatske, Državno prvenstvo Hrvatske i Prvenstvo Auto i karting lige Zapad

Ovaj je vikend  10. i 11. studenoga rezerviran za tradicionalni međunarodni „Hyundai Autokuća Košara – 13. Rally Poreč 2012.“ u organizaciji brtoniškog Autokluba „Skok racing“ i uz suorganizaciju domicilnog Autokluba „Poreč Motorport“. Prijavilo se čak 60 posada od kojih je 37 domaćih iz 21 hrvatskog autokluba, 18 iz Slovenije, tri iz Mađarske, te po jedna iz Austrije i Bosne i Hercegovine.

Subota
Prvog se dana u subotu 10. studenoga  prvo dva puta vozi „kružni“ BI Tar duljine po 9,28 km ( start u 15,08 i 16,26 sati), a potom prolog BI Poreč na „starom“ Gradskom parkiralištu i to oko Servisnog parka rallya. Svaka vožnja duga je 1,80 km što podrazumijeva nepuna tri kruga, a starta se u 16,44 i 18,15 sati.

Na listi prijava zastupljena je čak 21 svjetska marka automobila. Boduju se tri konkurencije – Međunarodno regionalno prvenstvo Hrvatske, Državno prvenstvo Hrvatske i Prvenstvo Auto i karting lige Zapad. U ovom potonjem za bodove konkurira 19 posada iz 11 klubova. Pokrovitelji, ali i domaćini, ove značajne sportske manifestacije su Grad Poreč i Turistička zajednica Grada Poreča, dok su generalni sponzori Hyundai Autokuća Košara, Istarska kreditna banka – IKB Umag i Allianz osiguranje d.d.

Listu prijava za ovogodišnji rally predvodi najuspješniji hrvatski rally tandem posljednjeg desetljeća Zagrepčani Juraj Šebalj – Toni Klinc (AKK Sveta Nedelja). Odradili su izvrsnu sezonu, bodovima trenutno u hrvatskom prvenstvu „generalke“ zaokružili brojku na 200 i prije posljednjih nastupa osigurali nove naslove državnih prvaka. Uobičajeno, sve su ostvarili za upravljačem besprijekornog „Mitsubishi Lancera EVO IX“. U Poreč stižu opušteni, bez rezultatskog opterećenja, bez obveze da moraju pobijediti, osvojiti pola ili bod više od najljućih rivala, pa su stoga odabrali nastup u „Ford Escortu  MK1“ ispod čijeg se poklopca krije 250 KS u motoru Honde i pripadaju klasi 5 raspisanih prvenstava. Posada Šebalj – Klinc inače je najtrofejnija u dosadašnjih 12 porečkih rallya. Pobjeđivali su četiri puta.


Nedjelja
U nedjelju brzinci se sele u unutrašnjost Istre. Prijepodnevni dio je nadomak Buzeta, odnosno Grožnjana. Brzinski ispit „Abrami“ dug je 7,77 km i starta u 8,37 i 9,58 sati, dok je BI „Šterna“  nadomak Grožnjana duljine 8,56 km sa startom u 9,05 i 10,26 sati. Sve će posade odmoriti uz istarski specijalitet tartufe u Livadama, potom se vratiti u servis u Poreču i poslijepodnevni dio nastaviti južnije. Preostaje pet brzinaca. BI „Radmani“ u smjeru Dračevca i Gradine dug je 4,55  km, a vozi se dva puta sa startom u 13,34 i 15,00 sati. U istom ciklusu uslijediti će i BI „Kanfanar“ pored povijesnog Dvigrada duljine 7,53 km sa startom u 14,17 i 15,43 sati. Uoči posljednjeg odlučujućeg, trećeg u nizu Kanfanara i 13. brzinca ukupno sve do tada „preživjele“ posade posjetiti će porečki servis i sa startom u 17,26 sati upustiti se u odlučujuću vožnju Rallya Poreč ali i bodovne sezone 2012.

Drugi nesuđeni adut za pobjednika, najuspješniji na 11. Rallyu Poreč 2010. godine Mađar Janos Szilagyi (Delta Sport) prema posljednjim informacijama odjavio je nastup. Prilika osvajanja druge pozicije ukupnog poretka PH i MRPH ukazala se tako  istarskom asu Viliamu Prodanu (Buzet autosport) uz suvozača Zagrepčanina Zdravka Draženovića (Opatija Motorsport). Promiču se u favorite za vrhunski rezultat, ali i naslov hrvatskog viceprvaka.  Iako nose tek startni broj 10 i voze s „nejakim“ „Citroenom C2R2 MAX“ klase 3 dobre vožnje ove sezone, rezultati i bodovi daju im šansu i nadu za – pobjedničkim postoljem.

Na startu ispred njih pojaviti će se niz imena koji imaju iste želje. Od Slovenca Rajka Žakelja (Mitsubishi), nekadašnjeg hrvatskog asa i vodećeg klase 5 Nenada Lončarića (Subaru), brdskog prvaka Hrvatske grupe N Tomislava Muhvića (Mitsubishi), pa do onih u ravnopravnijem položaju što se auta tiče – Mađara Zoltana Pryme  i  Attilia Varge (Suzuki Ignis), te  Szabolcsa Varkonyija (Honda Civic), pa do Pazinjana Nikole Dobrile (Renault Clio S1600).

Organizator je iskoristio mogućnost i pravo skrivanja itinerera i dionica do dan uoči natjecateljskog programa. Voziti će se itinererom dugim 371,35 km od čega 88,59 km otpada na 13 brzinskih ispita raspoređenih u dva dana na šest različitih dionica. Ove se godine organizira i „Shakedown“ na dijelu brzinca „Tar“ uoči službenog početka i to od 12,30 sati.

Subotnje jutro posade će provesti od 8 do 11,15 sati u Autocentru Poreč na verifikaciji dokumenata i tehničkom prijemu vozila. Start rallya uslijediti će u 14,45 sati sa Gradskog parkirališta u centru Poreča, odakle se kreće i u nedjeljnu dionicu u 7,31 sati. Pobjedničku posadu 13. Rallya Poreč očekuje se na cilju pored Servisa u 18,15 sati, gdje će oko 20 sati biti i podjela nagrada najuspješnijima.

 

 

 

 

Koristimo kolačiće
Na našoj web stranici koristimo kolačiće. Neki od njih su neophodni za rad stranice, dok nam drugi pomažu poboljšati ovu stranicu i korisničko iskustvo (kolačići za praćenje). Možete sami odlučiti želite li dopustiti kolačiće ili ne. Imajte na umu da ako ih odbijete, možda nećete moći koristiti sve funkcije stranice.