Europski projekt koji promovira važnost odnosa s javnošću u području sporta

Četvrtak, 14. prosinca 2023. 09:15 Napisao/la  SC
Europski projekt koji promovira važnost odnosa s javnošću u području sporta

Novi europski projekt pod nazivom The Power of Public Relations in Sport koji koordinira riječka udruga Vere Montis, započeo je svoje djelovanje. Projekt, vrijedan 120 tisuća eura, usmjeren je na istraživanje i promociju važnosti odnosa s javnošću u području sporta. Sufinanciran je sredstvima Europske unije kroz program Erasmu s+.

U suradnji s partnerima kao što su Studio Conex iz Zagreba, Srpski malonogometni savez, Kargenc Club iz Turske, Međunarodna plesna organizacija IDO iz Danske i belgijska organizacija IHF asbl, projekt ima za cilj pružiti pomoć sportskim klubovima, organizacijama, sportašima i PR stručnjacima. Glavni je cilj unapređenje znanja i vještina u području komunikacija i odnosa s javnošću, s posebnim naglaskom na sportski sektor.

The Power of Public Relations in Sport svoj je početni sastanak održao od 11. do 12. prosinca u Zagrebu. Sastanku je prisustvovao projektni tim koji će raditi na različitim aspektima projekta, uključujući definiranje početnih aktivnosti i ciljeva. Na ovom sastanku istaknuta je važnost PR a u s portu, posebice u pružanju podrške lokalnim sportskim klubovima koji često ne raspolažu potrebnim kapacitetima i znanjem za efektivno upravljanje odnosima s javnošću.

Voditeljica projekta i predsjednica udruge udruge Vere Montis, gospođa Verica Mance, naglasila je kako je Vere Montis, gospođa Verica Mance, naglasila je kako je The The Power of Public Relations in SportPower of Public Relations in Sport više od običnog projekta.

To je inicijativa koja ima potencijal transformirati način na koji sportske organizacije komuniciraju s javnošću, privlače nove članove i transformirati način na koji sportske organizacije komuniciraju s javnošću, privlače nove članove i sponzore te unapređuju svoju vidljivost i utjecaj u zajednici.sponzore te unapređuju svoju vidljivost i utjecaj u zajednici.

Projekt će tijekom svog trajanja uključivati različite aktivnosti, uključujući istraživanja, edukaciju, edukaciju i razvoj i razvoj alata koji će pomoći u efikasnijem komuniciranju s ciljnim skupinama.

Posebna pažnja bit će usmjerena na digitalne medije i kako ih sportske organizacije mogu koristiti za poboljšanje svojih odnosa s javnošću.

Uspjeh ovog projekta mogao bi imati značajan utjecaj na sportski sektor u Europi, pružajući nove prilike za razvoj i rast, za razvoj i rast, usmjerujući se na usmjerujući se na manje sportske organizacije i klubove.

The Power of Public Relations The Power of Public Relations in Sportin Sport stoga predstavlja važan korak prema jačanju sporta kao važnog dijela društvene zajednice.

Koristimo kolačiće
Na našoj web stranici koristimo kolačiće. Neki od njih su neophodni za rad stranice, dok nam drugi pomažu poboljšati ovu stranicu i korisničko iskustvo (kolačići za praćenje). Možete sami odlučiti želite li dopustiti kolačiće ili ne. Imajte na umu da ako ih odbijete, možda nećete moći koristiti sve funkcije stranice.