Prve večeri, dan poslije, izvorne informacije s rezultatima buzetskog spektakla, koji je u dvije bodovne vožnje potrajao čak 11 sati, uključujući prekide i neminovne kraće pauze, bazirale su se tek na one najbrže, one najbolje, one u vrhu europskih sustava bodovanja, uz tek spomenute najbolje rezultate hrvatskih vozača.
A 44. Buzetski dani 2025. bili su sedma utrka ovogodišnje sezone Prvenstva Republike Hrvatske na brdskim stazama poslije koje gotovo ništa nije riješeno, tek poneko prvo mjesto klase, tako da će odlučujući „boj“ za tron najboljih domaći automobilisti voditi u Dubrovniku, na stazi ponad Tuđmanova mosta, drugog vikenda listopada.
Prije buzetske utrke bio je poznat jedino najbolji Kategorije I i Grupe 1, ponovo i ove godine dvostruki državni prvak Dejan Dimitrijević (AKK Fly with Kolman Zagreb) koji je nakon treninga, očito zbog nekih tehničkih poteškoća odustao od nastupa u bodovnim vožnjama buzetskom stazom.
Vrijedi podsjetiti da je ukupnim pobjednikom Kategorije I PH bio Domagoj Pereković (AMK Zanatlija Zagreb) u Mitsubishi Lanceru Evo IX, drugi je bio mladi Riječanin Matija Jurišić (AK Župa dubrovačka, Peugeot 308 1.6 TCR), a treći najtrofejniji hrvatski vozač Niko Pulić (AK Konavle, Lamborghini Huracan ST).
Jurišić se tako probio na drugu poziciju Kategorije I, a Pulić bodovno na trećoj izjednačio s Erisom Marottijem (AK Opatija Motorsport, Škoda Fabia R5).
Njih trojica u Dubrovniku odlučuju o drugom i trećem mjestu, ukoliko im se ne priključi i Pereković, što nije za vjerovati.
Na buzetskoj utrci u Grupi 1 za PH iza Perekovića plasirao se Maro Slade (AK Dubrovnik Racing, Mitsubishi Lancer Evo X), a u Grupi 2 iza Pulića i Marottija Mađar Tamas Tomcsanyi (AK Dubrovnik Racing, Lada Vaz 2101).
JURIŠIĆU ČETVRTA DOMAĆA POBJEDA
Grupu 3 hrvatskog prvenstva, u svom četvrtom ovogodišnjem nastupu za domaće bodove (koliko mu je dozvoljavao kalendar Europskog prvenstva), četvrti je puta dobio Matija Jurišić.
Drugi je bio Marino Poropat (AK Dubrovnik Racing, Renault Clio), a treći Marko Pleše (AK Ogulin racing, VW Golf 1).
Grupa 4 žestoka je po imenima, a poslije dvije vožnje nepune tri sekunde brži je bio Boris Katić (AK Župa dubrovačka, Citroen Saxo VTS) ispred Ante Alduka (AK Pelješac racing, Honda Civic TypeR 2.4).
Do treće se pozicije dovezao Sandro Jaketič (AK Vrbovsko racing, Honda Civic TypeR).
U Klasi 4A Katić ispred Jaketiča i Ivana Batalića (Splitski auto klub, Honda Civic TypeR), dok je Alduk slavio pobjedu klase 4B ispred Saše Radole (AK Dubrovnik Racing, Honda Civic TypeR) i Ivice Dragoševića (AK Split Motorsport, Peugeot 205 GTI).
U Grupi 5 očekivao se sraz, do Buzeta, bodovno izjednačenih Stipe Medića (AK Solin, VW Golf IV) i Riječanina Marina Božičevića (AK Oroslavje, Peugeot 106).
Međutim, Božičević je, nakon najboljih vremena treninga, u prvoj vožnji, neposredno iza sela Marinci, doživio težu nesreću s prevrtanjem na krov (praktićno jedinu na cijeloj utrci), srećom bez posljedica po sebe, ali auto nije baš brzo popravljiv za nastavak sezone.
No, niti Medić nije bio najbrži, pobjedu za 337 tisućinki sekunde prepustio je mladom vozaču AK Opatija Motorsport Toniju Juraniću (Peugeot 208 R2), dok je treći bio Branimir Polić (AKK Rogoznica, Honda Civic).
Ivanić pobjeđuje i klasu 5A ispred Medića i Mata Milkovića (AK Dubrovnik Racing, Honda Civic Vti), dok Polić osvaja svoju prvu pobjedu klase 5B ispred Igora Nikolausa (AK Ozalj, Peugeot 106) i Nina Jeličića (AK Skradin, Honda Civic).
Istranin Sandi Peteh, ove sezone vozač AK Dubrovnik Racing, izvrsnim vožnjama u Hondi Civic Vti pobjeđuje u Grupi 6 ispred Denija Kmetovića (AK Župa Dubrovačka, Škoda Octavia) i Marka Trlina (AK Trogir, Honda Civic).
Peteh i Kmetović ispred Marka Deaka (AK Oroslavje, Citroen Saxo) u klasi 6A, dok Trlin slavi pobjedu klase 6B ispred Ivana Grozdanića (AKK Rogoznica, VW Polo) i Jure Mornara (AK Solin, Honda Civic).
NACIONALKA MLADOM MAXU ŠIMUNOVIĆU
Značajnu pobjedu svojoj ekipu iz klase E1 Moto donosi Marijo Barović (AK Župa dubrovačka, Zastava 750) ispred Filipa Bilote (AK Trogir, Fiat 126 P). Najmlađi sudionik hrvatske Nacionalne klase mladi 17-godišnji Zagrepčanin Max Šimunović (AKK Fly with Kolman, VW Up Gti) slavio je pobjedu ispred Tonija Malinaricha (AK D.T. Motorsport Poreč, Renault Twingo) i Mara Franića (AK Dubrovnik Racing, Ford Fiesta).
U Kategoriji II izostankom sa starta Laszla Szasza nakon očitih tehničkih problema poslije treninga, otvorila su se vrata pobjede Filipu Magdiću (AKK Fly with Kolman, Gibson RME), ispred Saše Černeke (AKK Petar Klepac Gerovo, Radical SR3 Evo) i Tamasa Kovacsa (AK Pelješac racing, Telex L3 Aprilia).
Jedina hrvatska dama na stazi, ujedno najbolja vozačica, bila je Lina Cukrov (AKOK Skok racing 1993, Peugeot 106), a najboljim juniorom proglašen je Toni Ivanić, prvenstveno zbog nedorečenih definicija pravila za juniore Dodatka za brdo HAKS-a, a činjenicom da je junior i vozač drugog mjesta „generalke“ Kategorije I PH.
U ekipnom poretku, uoči posljednjeg i odlučujućeg ogleda, neizvjesnost, tim više jer je pobjeda i buzetskih deset bodova razlike dovelo ekipu AK Župa dubrovačka na samo osam bodova zaostatka iza dugovječnih prvaka AK Dubrovnik racing.
U Buzetu su zagrebački Fly i Dubrovnik Racing bodovno dijelili drugu i treću poziciju.
Ekipni prvak domaćeg Brdskog prvenstva povijesnih automobila AKK Potkoš Fužine već je odavna znan, u Buzetu je završio kao prvi, bodovno izjednačen sa AK Skradin, dok su treći bili vozači AK Opatija.
U pojedinačnoj konkurenciji Leo Černi (AKK Potkoš, Fiat Ritmo) uspješniji od Karla Grabara (AK Opatija, Fiat Ritmo 65) i Ante Gaćine (AKK Rogoznica, VW Golf 1) u Kategoriji A, dok je kao najuspješniji domaći „povjesničar“ pobjedu Kategorije B PH ostvario Armin Mujkanović (AKK Fly with Kolman, Honda Integra TypeR) ispred Dina Čućića (Fiat Uno Turbo i.e.) i Hrvoja Čubelića (Renault 5 GT Turbo), vozača AK Opatija.
U Dubrovniku, od 10. do 12. listopada, definiraju se novi prvaci, u grupama Pulić ili Marotti, Pleše ili Poropat, Alduk ili Katić, Medić ili Božičević (?! upitan nastup), Peteh ili Grozdanić, te pitanje svih pitanja Dubrovnik Racing ili Župa dubrovačka?
Finale snova...