33. Buzetski dani: Talijan Simone Faggioli ostvario najbolje vrijeme na treningu

Subota, 20. rujna 2014. 21:58 Napisao/la  Miroslav Krpan

Nedjeljni program sastoji se od dvije višesatne bodovne vožnje od kojih prva počinje u 9, a druga u 13,30 sati

Ovog se vikenda u Buzetu, na poznatoj brdskoj stazi Most-Peničići u okviru tradicionalne brdske auto utrke 33. Buzetski dani u organizaciji Autokluba Buzet okupila europska automobilistička elita. Rekordna je ovo godina po broju sudionika – čak 190 vozača iz 11 zemalja u službenoj bodovnoj konkurenciji FIA europskog, srednjeeuropskog (CEZ), slovenskog, austrijskog i hrvatskog prvenstva. Uz njih program je upotpunilo još 70 vozila u promotivnim vožnjama i oldtimera.

Tening je protekao je uz jaku kišu koja je srećom tijekom dana prestala pa su i ostvarivana vremena bila sve bolja. U drugoj vožnji najbolje vrijeme ostvario je očekivano već sigurni europski prvak Kategorije II (formule i prototipovi) talijanski automobilist Simone Faggioli u tvorničkom prototipu „Norma M20 FC“. On je stazu dugu 5.001 metar prošao za 2:23,260 minuta. Iako je najavio obaranje vlastitog apsolutnog rekorda (2:11,858 minuta) starog tri godine sve će ovisiti prvenstveno o suhoj, a izvrsno pripremljenoj buzetskoj stazi. Ako se, pred očekivanih više od deset tisuća gledatelja dogodi i novi rekord biti će to pravi finale ove najveće i jedne od najstarijih hrvatskih automobilističkih priredbi.

Nepunih 2,5 sekunde slabije je vrijeme od Faggiolija imao prošlogodišnji pobjednik buzetske utrke Čeh Miloš Beneš (Osella FA 30), dok je formulom Reynard K14 treće vrijeme 8,405 sekundi slabije od najboljega imao stari znanac buzetske publike Čeh Otakar Kramsky. Među prvih deset, sa petim vremenom dana treninge je zaključio Mađar Laszlo Szasz koji u formuli Reynard Zytec nastupa za Autoklub Dubrovnik racing.

Od hrvatskih vozača u Kategoriji I turističkih automobila izvrsno 11. vrijeme ukupno imao je Domagoj Pereković (AKK Zanatlija) koji je u Mitsubishi Lanceru EVO IX i vremenom 2:46,133 bio tek jedno mjesto bolji i 856 tisućinki sekunde brži od višestrukog hrvatskog prvaka i vodećeg u ovogodišnjem Prvenstvu Hrvatske Riječanina Siniše Krainca (AK Rijeka), koji nastupa sa svojim trofejnim Ford Escortom RS Cosworthom. Najuspješniji na treningu u grupi N bio je prošlogodišnji europski prvak Hrvat Tomislav Muhvić, sa znatno boljim vremenom od Makedonca Igora Stefanovskog koji je u identičnom automobilu u Buzet stigao već kao novi ovogodišnji prvak Europe, Muhvićev nasljednik.

Nedjeljni program sastoji se od dvije višesatne bodovne vožnje od kojih prva počinje u 9, a druga u 13,30 sati. Svečano proglašenje najuspješnijih je oko 18,30 sati u Mašimovoj škuji u centru Buzeta.

Rezultati treninga – ukupno 1.Faggioli (Italija, Norma M20 FC) 2:23,260 minuta, 2.Beneš (Osella FA 30) +2,447 sekundi, 3.Kramsky (oba Češka, Reynard K14) +8,405, 4.Bormolini (Italija, Reynard K 02) +11,855, 5. Szasz (Hr, AK Dubrovnik racing, Reynard Zytec) +16,958, 6.Vitek (Češka,Osella PA 20 S) +18,360, 7.Gabat (Austrija,Ford Escort Cosworth) +18,826, 8.Smrdelj (Slovenija,Formula 3000) +18,978, 9.Schagerl (VW Golf Rallye TFSI-R) +19,721, 10.Madrian (oba Austrija, Norma M20 F) +22,384, 11.Pereković (Hr, AKK Zanatlija Zagreb, Mitsubishi Lancer EVO IX) +22,873,12. Krainc (Hr, Rijeka, Ford Escort RS Cosworth) +23,729,…18. Muhvić (Hr, AKK Petar Klepac Gerovo, Mitsubishi Lancer EVO IX) +26,433.

Koristimo kolačiće
Na našoj web stranici koristimo kolačiće. Neki od njih su neophodni za rad stranice, dok nam drugi pomažu poboljšati ovu stranicu i korisničko iskustvo (kolačići za praćenje). Možete sami odlučiti želite li dopustiti kolačiće ili ne. Imajte na umu da ako ih odbijete, možda nećete moći koristiti sve funkcije stranice.