Britanski Sunday Times tuži Lancea Armstronga za klevetu i traži 1,5 milijuna dolara

Utorak, 25. prosinca 2012. 09:20 Napisao/la  SC

Sunday Times je prije šest godina Armstrongu morao platiti 485 tisuća dolara jer na sudu nisu uspjeli dokazati tvrdnje iz teksta da je američki biciklist uzimao doping. Sunday Times sada traži povrat novca s kamatama

Lance Armstrong
Lance Armstrong Foto: PIXSELL

Neke se stvari nikada ne zaboravljaju. Na taj je način bez sumnje razmišljao i vlasnik britanskog Sunday Timesa Ruppert Murdock kada je nekada slavni američki biciklist Lance Armstrong u pitanju.  Njegov je list 2006. godine, sada javno osramoćenom biciklistu, isplatio 485.000 dolara  jer tada nisu uspjeli na sudu dokazati da je Armstrong uzimao nedozvoljena sredstva kako bi poboljšao svoje rezultate. Prije šest godina objavili su izvatke iz knjige objavljene 2004. godine u kojoj se Armstronga optužuje za konstantno uzimanje nedozvoljenih sredstava

Britanci sada tuže osramoćenog Armstronga  za iznos veći od milijun i pol dolara. Podsjećanja radi ove je godine Američka Anti-Doping agencija otkrila da je Armstrong provodio veliki doping program u svim svojim momčadima. Armstrongu su nakon tog otkrića oduzeti naslovi pobjednika na svih sedam Tour de Francea i doživotno mu je zabranjeno profesionalno bavljenje biciklizmom. U svom posljednjem broju u nedjelju Sunday Times je u jednom tekstu najavilo da je sudu predalo "papire" protiv Armstronga.

- Jasno je da je postupak bio neutemeljen i lažan.  Vaše tvrdnje da on nikada nije koristio nedozvoljena sredstva bile su namjerno neistinite,  stoji u pismu lista u vlasništvu Murdochove medijske korporacije Armstrongovim odvjetnicima. Sunday Times traži povrat plaćenoga iznosa sa kamatama te odvjetničkim troškovima, a procjenjuje se da bi taj iznos do okončanja postupka mogao doći i do dva milijuna dolara.