Siniša Krainc junak staze na Nagradi Malačke, Szaszu generalka

Ponedjeljak, 11. lipnja 2012. 09:10 Napisao/la  Miroslav Krpan

Junakom dana može se proglasiti riječkog automobilistu Sinišu Krainca koji je izvrsnom drugom vožnjom (2:21,282 minuta) nadoknadio zaostatak za konkurentima vozeći čak pet sekundi brže od prve utrke čime je osvojio drugu poziciju „generalke“

Druga utrka brdske automobilističke sezone je za nama. Bolja, uspješnija, brojnija sudionicima i nadati se bez „repova“ kao što se vuku za Skradinom. Na međunarodnoj „15. Nagradi Malačke – Sv. Dujam 2012.“ U organizaciji SAK „Split“ nastupila su 82 vozača iz četiri europske zemlje, a poslije dvije bodovne vožnje na ove godine kraćoj 4.100 metara dugoj stazi najuspješniji i najbrži je bio Mađar Laszlo Szasz u formuli „Dallara WL3“ koji od ove sezone brani boje Autokluba „Dubrovnik racing“. Szasz je postavio i prvi rekord nove dionice vozeći drugu utrku 2:19,304 minuta uz prosjek 105,95 km/sat.

Međutim, junakom dana svakako se može proglasiti mladog riječkog automobilistu Sinišu Krainca, člana AKK Šibenik, koji je izvrsnom drugom vožnjom u Ford Escortu RS Cosworthu (2:21,282 minuta) nadoknadio zaostatak za konkurentima vozeći čak pet sekundi brže od prve utrke čime je osvojio drugu poziciju „generalke“, ali i znatno važniju drugu ovosezonsku pobjedu kategorije I turističkih automobila, ali i grupe H/E1, obranivši tako naslov prvaka Hrvatske.

U prvoj su vožnji od Krainca bolja bila još dvojica mladih vozača Ante Alduk (Šibenik) u Ford Escortu  i Tomislav Muhvić (P. Klepac, Gerovo) za upravljačem Mitsubishi Lancera EVO IX. No, poslije drugog ogleda morali su priznati bolju vrhunsku vožnju Krainca. Pobjednik grupe N za PH je Tomislav Muhvić, a pomalo iznenađujuće u grupi A/SP je crnogorski vozač Tripo Ivović (Alfa Romeo 147 – 2.0 TS) koji brani boje ogulinskog AK „Klek“. Tijekom treninga i utrka bilo je više kvarova, ali i lakših izlijetanja, a do cilja je uspješno stiglo 68 vozača.

Rezultati – ukupno i PH: 1. Szasz (Mađarska, Dallara WL3) 4:44,110 minuta, 2. Krainc  +4,207 sekundi, 3. Alduk ( oba Šibenik,Ford Escort RS Cosworth) +5,489, 4. Muhvić (P.Klepac, Gerovo, Mitsubishi Lancer EVO IX) +9,371, 5. Balatincz (Mađarska, formula Nissan Coloni D25) +9,717, 6. R. Bradarić (Solin, Vauxall Vectra ST) +11,650, 7. Hota (BiH, Lancia Delta integrale EVO) +20,412, 8. Kavecz (Mađarska, BMW E90 V8-4.0) +23,189, 9. Slade (Dubrovnik racing, Mitsubishi Lancer EVO X) +23,238, 10. Ivović (Klek Ogulin, Alfa Romeo 147 – 2.0 TS) +26,494,...12. I. Pulić (Dubrovnik racing, Citroen C2 1.6 VTS) + 28,533, 13. Barović (Peugeot 306 2.0) + 40,842, 14. Đ. Franić (oba Dubrovnik racing, Honda Civic 1.6) +42,435,...16. Jurišić (RI autosport, Citroen AX) +43,670.

Koristimo kolačiće
Na našoj web stranici koristimo kolačiće. Neki od njih su neophodni za rad stranice, dok nam drugi pomažu poboljšati ovu stranicu i korisničko iskustvo (kolačići za praćenje). Možete sami odlučiti želite li dopustiti kolačiće ili ne. Imajte na umu da ako ih odbijete, možda nećete moći koristiti sve funkcije stranice.