Mario Jurišić na utrci u Sloveniji osvojio prve bodove FIA EEC

Utorak, 26. lipnja 2012. 09:07 Napisao/la  M. Krpan

Riječki automobilist Mario Jurišić iz Autokluba  „RI autosport“ u „Citroenu AX“ osvojio je svoje prve europske bodove. S vremenom 6:38,36 minuta osvojio je osmo mjesto u skupini E1 u kojoj je pobijedio ukupno trećeplasirani Dan Michl

 

Nadomak Novog Mesta održana je tradicionalna međunarodna brdska auto utrka „GHD Petrol Gorjanci 2012.“. Utrka se bodovala za FIA brdsko prvenstvo Historic vozila (HHC), prvenstvo CEZ Historic, FIA Europski pokal (EEC), FIA međunarodni Challenge IHCC, Otvoreno državno prvenstvo Slovenije i Pokal AŠ 2005.

Na stazi dugoj 4.300 metara vozile su se tri vožnje, a najbrži je bio Čeh Vaclav Janik s bolidom „Lola B02/50“ s ukupnim vremenom 05:19,20 minuta. Borbu za drugo mjesto vodili su Slovenac Marjan Smrdelj (Lola  F3000) i Čeh Dan Michl (Opel Michl 2.8). Prvu vožnju dobio je Michl, no Smrdelj je u međusobnom dvoboju slavio u drugoj i trećoj vožnji, te na kraju završio kao drugoplasirani sa zaostatkom od 8,83 sekundi za Janikom. Pobjednik je u prvoj vožnji ostvario i najbolje vrijeme dana vozeći 1:44,74 minute uz prosjek 147,79 km/sat.

Nastupilo je 60 vozača iz osam europskih zemalja među kojima i tri vozača hrvatskih klubova. Najuspješniji u generalci očekivano je bio Mađar Laszlo Szasz, vozač AK Dubrovnik racing koji je sa formulom „Dallara WL3“ završio  peti u ukupnom poretku. Riječki automobilist Mario Jurišić iz Autokluba  „RI autosport“ u „Citroenu AX“ osvojio je svoje prve europske bodove. S vremenom 6:38,36 minuta osvojio je osmo mjesto u skupini E1 u kojoj je pobijedio ukupno trećeplasirani Dan Michl. Jurišić je u ukupnom poretku bio izvrstan 23., ujedno pobjednik svoje klase E1-1600, a ovo mu je poslije nedavne premijere u Italiji bio drugi nastup u okviru njegova ovogodišnjeg „iskoraka u Europu“ odnosno nastupa u okviru FIA EEC – Europskog brdskog kupa.

Zagrepčanin Zlatko Brozović (AKK Zanatlija) s Opel Asconom B2.0 nastupio je u  FIA brdskom prvenstvu Historic (HHC).  Bio je najbrži u sve tri vožnje te je na kraju odnio pobjedu u kategoriji 3 povijesnih vozila s vremenom 07:12,38 minuta  i s prednošću od 11,23 sekundi pred drugoplasiranim Petrom Dlouhyjem (Škoda 130 RS) i 11,58 sekundi pred trećeplasiranim Jaroslavom Baranekom (Ferrari 308 GT4 Dino). U konkurenciji povijesnih vozila ukupnog poretka zauzeo je osmu poziciju i u FIA HHC, ali i FIA CEZ historic.

Rezultati - ukupno 1. Janik (Češka, Lola B02/50) 5:19,20 minuta, 2. Smrdelj (Slovenija, Lola F3000) +8,83 sekundi, 3. D. Michl (Češka, Opel Michl 2.8) +11,36, 4. Novy (Češka, Dallara JSC 302) +16,85, 5. Szasz ( AK Dubrovnik, Dallara WL3) +18,13, 6.  Svoboda (Češka, Radical SR3) +21,37, 7. Zlatkov (Bugarska, Audi Quattro S1) +24,22, 8. A. Prek (Porsche 997 GT3) +38,38, 9. Horvat (Mitsubishi EVO IX) +43,62, 10. Zorman (svi Slovenija, Renault Clio Williams 2.0) +53,80,...23. Jurišić (RI autosport, Citroen AX) +1:19,16,...34. Brozović (Zanatlija, Opel Ascona B20) +1:53,18.

FIA HCC ukupno 1. D. Michl, 2. Zlatkov, 3. Horvat, ...8. Jurišić,... klasa E1-1600 1. Jurišić.
FIA HHC (historic) ukupno 1. Mitterer (Austrija, Mazda RX3), 2. J. Michl ( Porsche Carrera RS), 3. Kral (oba Češka, Fiat 128 SC),...8. Brozović; CAT3 1. Brozović, 2. Dlouhy, 3. Baranek.

 

Koristimo kolačiće
Na našoj web stranici koristimo kolačiće. Neki od njih su neophodni za rad stranice, dok nam drugi pomažu poboljšati ovu stranicu i korisničko iskustvo (kolačići za praćenje). Možete sami odlučiti želite li dopustiti kolačiće ili ne. Imajte na umu da ako ih odbijete, možda nećete moći koristiti sve funkcije stranice.